.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی مهری شبکه استانی سیما
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ...
بی مهری شبکه استانی سیما

در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا شده بود، این حرکت فرهنگی یک حرکت درون سازمانی و عملا امکان ورود مردم در محل جشنواره و برنامه های آن وجود نداشت در حالی که نمایشگاه بزرگ کتاب که به عنوان یک اقدام ارزشمند که می تواند در ارتقا سطح آگاهی مردم و دانش مردم فهیم مازندران نفش داشته باشد با بی مهری مسئولین صدا و سیما ، به ویژه سیمای استانی قرار گرفت به طوری که متاسفانه کمترین بازتاب رسانه ای در سیمای مرکز مازندران را به خود اختصاص داد.
هر چند با وجود عدم تبلیغات مناسب از سوی سیمای مرکز استان مازندران استقبال مردم فهیم و فرهنگ دوست استان از این نمایشگاه بی نظیر بود.
انتظار می رفت صدا و سیمای مرکز مازندران به ویژه شبکه استانی با وجود مسولیت یک شخص فرهنگی و صاحب نظر در عرصه فرهنگی و اجتماعی همانند دکتر شجاعی در انعکاس این اقدام ارزشمند فرهنگی پیش قدم شده و اطلاع رسانی مطلوب را انجام می داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سجاد 1 تير 1386
چند تا خواهش داشتم از شما مسئولین سایت شمال نیوز:
1-درباره برنامه چه خبر گزارش تهیه کنید.(جمعه ها از سیمای مازندران پخش می گردد)
2-درباره کیفیت برنامه های صدا و سیمای مازندران(شبکه طبرستان) گزارش انتقادی بنویسید.(از دکور برنامه های مختلف گرفته تا محتوا و نحوه اجرای مجری ها و فیلم برداری و... در همه برنامه ها)
3-چرا صدا و سیمای مازندران به غرب مازندران(آمل تا رامسر) توجهی ندارد؟
با تشکر فراوان از شما مسئولان سایت شمال نیوز که صادقانه کار می کنید.
محمد عبدي 4 تير 1386
با سلام اتفاقا با بنده هم مصاحبه داشتند كه فقط يك جمله انتقادي داشتم بقيه از محاسن و خوبيهاي نمايشگاه كتاب ساري گفتم كه متاسفانه صدا و سيما در بخش خبري 20/45آن شب فقط همان يك جمله انتقادي را پخش كرد .
نا شناس 5 تير 1386
تا سال 1320 منطقه غرب مازندران (البته از رامسر تا چالوس) جز استان گيلان بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.